Sider

lørdag den 9. november 2013

Sy til din baby #8 - Barnevognspude

Okay jeg må nok sande, at det der med et indlæg om dagen er ret svært at nå. Godt nok går jeg hjemme på barsel, men når man skal tilberede mad til en sulten baby tre gange i døgnet plus alt det andet der følger med at passe en baby på et halvt år, så flyver tiden altså bare afsted. Så jeg må nok sætte ambitionsniveauet ned. Jeg prøver stadig at nå et indlæg om dagen, med bliv ikke skuffet hvis indlægget ikke kommer én dag. Så kommer der i hvert fald et den næste dag :o) 

Jeg må nok også sande at 31 projekter - ét for hver dag i november - er ret mange. Godt nok er jeg tyvstartet lidt og viser også ting jeg har lavet det sidste halve års tid, men alligevel, 31 er ret mange :o)

Nå tilbage til dagens projekt. I torsdags fik jeg tid til at sy denne barnevognspude. Den har som i kan se allerede været i brug. Bulderbassen elskede at sidde op i barnevognen og kigge ud. Puden er syet efter Lises fremragende DIY.





3 kommentarer:

  1. Den er fin :-) Og suttesnoren ser også dejlig hjemmelavet ud ;-)
    Og trøjen og huen.... :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja alle tre ting er også hjemmelavede. Trøjen har jeg lavet et tidligere indlæg om, der kommer et senere indlæg om suttesnoren og huen har min mormor strikket :)

      Slet
  2. Hvad stof brugte du til denne ??

    SvarSlet