Sider

søndag den 3. november 2013

Sy til din baby #1 - Farlig løve

Jeg er allerede bagud med mine indlæg i "sy til din baby"-legen som Anna så fint har arrangeret. Målet er 31 indlæg - ét for hver dag i November.

Mit første indlæg blev forsinket af en tur på skadestuen med Bullerbassen som trillede ned af sofaen - der skete heldigvis ikke andet en ordentlig bule på hovedet!
Mit andet indlæg blev forsinket af almindelig lørdagshygge herhjemme :)

Nå, men hvorom tid er, så skal i da ikke snydes for indlægene, så idag kommer der hele tre babyprojekter.

Det første projekt er denne dejlige jakke med løve mønster og fine håndformede lommer.




Den er syet i orange jersey med brunt løvetryk og foret med brunt jersey. Jeg er ret vild med kontrasten mellem de brune løber og den orange baggrund. 
Mønsteret er fra Ottobre 4/2012.

Jakken er allerede godt brugt og har derfor mistet lidt af farven. Jeg har desværre kun dette billede af jakken i brug. En lille model - kun 2 måneder gammel - med en alt for stor jakke. Jakken var beregnet til efteråret, jeg var bare i god tid med at sy den :)



Mere om de fine bukser modellen har på i er senere indlæg :)

3 kommentarer:

  1. Aj en skøn, lille jakke og en lækker lille model. Super fint :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin jakke og drengen ser skøn ud :-). Lommerne er så fine ;-)

    SvarSlet