Sider

tirsdag den 5. november 2013

Sy til din baby #5 - Baggy Sweatpants

Dagens babyprojekt er disse lidt baggy sweatpants. Det er yndlingsbukserne herhjemme lige for tiden. De er bløde og behagelige at have på (tror jeg) og der er massere af plads til numsen og bevægelsesfrihed når nu man er ved at øve sig på at trille ;) Det er et hjemmelavet mønster og jeg skal helt sikkert lave flere par (hvis jeg kan finde ud af at skalere mønsteret til en størrelse eller to større).

Idéen til buksemodellen er kommet ud af et par bukser jeg så i Magasin for noget tid siden.










8 kommentarer:

  1. Ja, der skal jo være plads til at man kan give den gas! De ser dejlige ud :-)

    SvarSlet
  2. Nej altså, de er simpelthen vildt lækre!

    Du må være sød at give mig nogle fif til hvordan du når alt det. Jeg ville mægtig gerne nå at sy en hel masse, men Lillefisen er en værre hængetrold.

    SvarSlet
  3. Jeg kan da prøve :) Jeg prøver at få lavet alle de huslige pligter mens Bullerbassens sover formiddags lur. Så mens han sover om eftermiddagen er det MOR tid, hvor jeg engang i mellem får syet lidt. Om aftenen strikker jeg mest. Så har jeg også sy-dag med min mormor en gang om ugen hvor jo så er to til at passe bullerbassen, så disse dage er guld værd for syprojekterne :)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Hej kan du fortælle hvilken mønster du bruger

    SvarSlet
  6. Åhh de ser lækre ud. Vil du ud med hvordan mønsteret er??

    SvarSlet